mandag, november 16, 2009

kjærligheten, livet og landet

jeg er nesten redd for å blunke for tia for tiden går så fort! nå er vi akkurat ferdig med ferieuka som besto av masse reise, utrolige opplevelser, besøk fra norge, og MERSMAK.

vi er nå 5 jenter som bor sammen, drar på praksis sammen, spiser, reiser, ler og sover sammen og vet snart det som er å vite om hverandre! og vi koser oss:)
jeg gleder meg veldig til juleribbe og tvillingbabyer og sandefjordsvenner, oslovenner, andre venner og min deilige familie!!

og jeg nyter dagene i mitt nye hjerteland.









3 kommentarer:

Charlotte sa...

hærrligt å plutselig finne ut at du blogger! Nå skal jeg spionere på deg fra California!

Mirjam sa...

sol! det skal bli saa deilig aa se deg i jula!! whootwhootjippijaja!!!

solveig sa...

jaa! vær velkommen til å spionere!;)

og mirjam- jeg eeeeelsker at du kommer hjem!! fytti for en bra julegave!!! får kiling i magann år jeg tenker på det..